Google Ads Marketing

Du kender formentlig allerede Google Ads – måske ikke fordi, at du selv kører dem, men fordi at du hele tiden støder på dem.
Google Ads er også det oplagte valg til at købe målrettet og højkonverterende trafik til din hjemmeside eller webshop.
På bare nogle dage kan annoncerne skabe resultater, særligt i forhold til søgemaskineoptimering, som kan tage flere måneder.

Her er hvad vi kan gøre for dig:

Google Ads
  • Opnå præcis målretning af dine annoncer
  • Drive kvalificeret trafik til din hjemmeside
  • Maksimere antallet af konverteringer
  • Målrette din annoncetekst
  • forvandler klik til kunder
  • Optimere dine annonceudgifter
  • Konstant overvåge og optimere
  • For bedre Return on Investment (ROI)

Prisen start fra

7.000,-

ex. moms

Startpakke Læs mere
...

Hvordan fungerer Google Ads?

Du kan annoncere på Google gennem flere medier. Ved hjælp af Google-annoncer kan du promovere din virksomhed på Google Search, YouTube, Display Network (som inkluderer Gmail-annoncer) og Google Shopping.

Søgenetværket viser tekstannoncer og udvidelser på Googles søgeresultatside eller partnersites. Du kan målrette mod bestemte søgninger med søgeord for at få din annonce vist for folk, der søger efter de varer eller tjenester, du sælger.

YouTube har en række forskellige placeringer, afhængig af hvilket videoformat du bruger. Længere markedsføringsvideoer kan du promovere som en instream-video (de videoer, du kan springe over efter 5 sekunder i begyndelsen af din video.) Der er også outstream-video annoncer, som er i slutningen af video- eller opdagelsesannoncer, der vises som en sponsoreret video over YouTube-søgeresultaterne.

Lad os skabe resultater sammen

Kontakt os - Uforpligtende snak
81 62 42 43
...

Få målrettet trafik, og øg ROI med PPC

Minimer spildte annonceudgifter med målrettede kampagner

Placer dit produkt foran relevante brugere med gode købeforudsætninger. Filtrer samtidig irrelevante kunder fra. Med den sofistikerede målretning fra Google er det ikke bare fri fantasi. Det er virkelighed.

Vi arbejder tæt sammen med dig for at opnå resultater med din online annoncering. Det betyder, at hver krone, du bruger på PPC-reklame, har større sandsynlighed for at konvertere – alt sammen til den lavest mulige pris.

Eksponer dit firma for tusindvis af mennesker, og betal kun, når de klikker på din annonce. Lyder det for godt til at være sandt? Det er præcist, hvad pay-per-click-annoncering (PPC) tilbyder.

PPC er en stærk kundeemne- og konverteringsmaskine, der effektivt når din målgruppe online, driver kvalificeret trafik til din hjemmeside, og fanger dem i netop det øjeblik, hvor de er mest tilbøjelige til at konvertere.

Vi får din virksomhed til at blive vist øverst i søgningen til en lavere pris pr. klik. Så bliver du vist over dine konkurrenter, får mere trafik og vinder flere konverteringer.

Bestil her
Google Ads
...

Google Ads-styring

Google Ads-styring kræver løbende overvågning og test for at være effektive i et meget konkurrencepræget marked.

Vores erfaring med landingssider, konverteringer, budgivning og konverteringssporing gør, at du vil bemærke en betydelig stigning i antallet af nye kunder næsten med det samme.

Vi arbejder strategisk og målrettet. Det er en god ting for dig. Sådan kan vi nemlig hjælpe dig med at udarbejde et overlegent tilbud, så du kan få den laveste pris pr. klik og de højeste konverteringsfrekvenser i din branche.

> Læs mere om lokal Seo

Lad os skabe resultater sammen

Kontakt os - Uforpligtende snak
81 62 42 43
...

Optimerede kampagner, der giver maksimalt afkast

Der er altid en mulighed for at forbedre din ROI med Google.
Uanset om det handler om kontinuerligt at overgå dine konkurrenter i søgeresultaterne, eller at finpudse kampagnernes formulering.
Løbende optimering er et must for enhver PPC-kampagne.

Vi overvåger dine annoncer og bruger derefter disse data til at finjustere dine annoncer. På den måde opnår du mere (kvalificeret) trafik, lavere annonceudgifter og bedre ROI pr. krone.

Det er i virkeligheden meget simpelt: Du betaler kun, når din annonce modtager et klik.

Det er et stærkt argument - særligt når man ved, at internetbrugere som, klikker på en annonce, i gennemsnit er 50 % mere tilbøjelige til at købe noget på din side end en normal fysisk besøgende.

> Få en lynhurtig hjemmeside

Med Goolge Ads betal du kun for reelle salgsmuligheder.
I modsætning til traditionel markedsføring, hvor det er svært at måle effektiviteten og resultaterne.

Bestil her
...

Generer øjeblikkelige resultater

Har du lige fået en idé til en kampagne eller et tilbud, som du gerne vil prøve af?

Vi sætter den op med det samme og giver dig mulighed for at se, hvordan den præsterer inden for få timer. Er dine kunder mest morgenfriske? Så vær blandt topresultaterne på Google fra klokken 7-9. Med Google Ads er det muligt.

Behold den fulde kontrol over dit budget

Google Ads gør det muligt at maksimere brugen af dit marketingbudget. Hvis du ikke allerede har et defineret budget, deler vi vores erfaringer med dig, så du kan oprette et budget, som gør det muligt at opnå dine mål.

Du kan altid øge eller reducere det budget, du ønsker at sætte i specifikke annoncegrupper, Google-kampagner, eller tidsrum.

Lad os skabe resultater sammen

Kontakt os - Uforpligtende snak
81 62 42 43
...

Google Ads hjælpe din virksomhed til at vokse

Google Ads er effektivt, fordi det sætter dit produkt foran et publikum, der allerede leder efter din service eller produkter.

Hvis nogen søger efter søgeord 'konsulentvirksomhed i Odense', giver Google Ads dig beføjelse til at sige: "hej, min virksomhed er en konsulentvirksomhed i Odense!" Og med milliarder af søgninger hver dag, så er Googles søgemaskine så stor, at du aldrig kan opnå det samme med andre reklameplatforme.

Google AdWords PPC-styring er også effektiv, fordi du kun betaler, når nogen klikker på din annonce.

I modsætning til offline reklame, hvor du i bund og grund betaler og håber på det bedste, så giver Google Ads dig mulighed for at betale for resultater.

Endelig er det enormt skalerbart. Hvis du finder et unikt søgeord, der fungerer for dig, så kan du køre på den bølge og investere mere af budgettet på det ene søgeord.

Lad os skabe resultater sammen

Kontakt os - Uforpligtende snak
81 62 42 43

Ofte stillede spørgsmål

Google Ads er betalte annoncer, der overvejende kører på Googles søgemaskineresultatside (SERPs). Google Ads, der primært er kendt for deres pay-per-click-annoncering (PPC) giver dig mulighed for at placere dit brand for næsen af din målgruppe på verdens største søgemaskine.

Hvordan fungerer det så?

Som du måske ved, så har Google to resultater, når du søger. Der er de organiske (også kendt som "naturlige" eller "gratis" resultater) og betalte søgeresultater. Betalte søgeresultater vises øverst på resultatsiden, og er mærket med et lille 'Annonce' ikon. Disse følges af organiske resultater.

Med Google Ads kan du byde på, at din hjemmeside vises i de betalte søgeresultater for specifikke søgeord, der er relateret til din virksomhed.

Som blomsterhandler kan du vælge at byde på søgeord som: "køb blomster". Dette betyder, at du lægger et bud på at få vist din annonce. Hvis du vinder buddet, vises din annonce, når nogen søger efter det søgeord – og hvis de klikker på din annonce, betaler du Google for det klik.

Når det kommer til digital markedsføring, er Google Ads og organisk trafik ligesom yin og yang.

Det kræver begge dele at lave en balanceret kampagne, der leverer bæredygtige, langsigtede resultater for din virksomhed.

Google Ads og søgeoptimering deler nemlig det samme mål: Målrettet trafik til din hjemmeside. De giver dig bare forskellige måder at opnå det mål.

Den største forskel på de to er, at søgeoptimering er gratis og kræver et længere sejt træk, mens man betaler for Google Ads og får øjeblikkelige resultater.

Organisk trafik handler om at oprette kvalitetsindhold og optimere din hjemmeside til Googles algoritme, hvilket placerer din hjemmeside højere i søgeresultaterne. Med Google Ads betaler du til gengæld for at få din hjemmeside vist i Google-søgninger.

Med Google Ads kan du oprette en kampagne i dag og straks se effekten. Det betyder, at din hjemmeside begynder at være rangeret i søgemaskinens resultater med det samme. På den anden side er søgeoptimering en mere langvarig proces. Du skal udvikle indhold, vente på, at Google indekserer det, og derefter finjustere og tilpasse det for at forbedre dets placering.

Det kan betale sig at have en strategi, som udnytter begge services til din virksomhed.

Med kombinationen af Google Ads og søgeoptimering får du mere trafik til din hjemmeside, flere kundeemner og mere målrettet salg.

Den er meget enkel: Test, lær, optimer & gentag

Ingen (læs: slet ingen!) finder deres optimale målretning, bud og søgeord fra starten.

Det tager tid at oprette kampagnerne, observere resultaterne og forbedre dem. Et annoncesæt leverer muligvis ikke de rigtige klik, eller måske finder du ud af, at du får bedre konverteringer fra et bestemt søgeord, eller med en bestemt brugerdemografi.

Hvis du kan læse resultaterne og tilpasse dine annoncer, så kan du konstant forbedre dine kampagner.

Vi arbejder med fuld gennemsigtighed og følger en resultatorienteret tilgang. Vi er åbne og ærlige med hensyn til din kampagnes effektivitet, og hjælper dig med at tilpasse dine kampagner til at give maksimalt investeringsafkast.

Folk bliver tit overraskede over, hvor hurtigt det tager at få Google Ads op at køre.

Det er optimeringsdelen, der efterfølgende tager tid.

Når du har sat en kampagne live, skal du vente på at der er data nok, til at du kan træffe en informeret beslutning om næste træk. Det betyder, at det kan tage alt mellem 30 og 90 dage, før din kampagne er optimeret til at levere effektivitet og resultater.

Og selv når du når et ROI, som du er tilfreds med, bør du aldrig stoppe med at optimere. For det kan altid blive bedre.

Der er altid måder at forbedre dine kampagner på for at sikre, at du får det bedst mulige afkast. Det er derfor, vi aldrig holder op med at arbejde hårdt for at finjustere dine Google Ads for at sikre, at du altid er et skridt foran dine konkurrenter.

Google Ads er egentlig en online annonce-auktion. Så det er vanskeligt at sige med sikkerhed, hvor meget hvert klik vil koste.

Vi kender dog de forskellige branchestandarder, der kan hjælpe dig med at få en idé om, hvor meget du kommer til at betale. Budpriserne kan variere fra under 1 kr. pr. klik til over 300 kr. pr. klik i meget konkurrencepræge brancher.

De fleste kunder vil dog opdage, at prisen pr. klik ligger mellem 1 kr. og 30 kr.

Husk også, at dette beløb ikke er hugget i sten. Hvis dit søgeord f.eks. er meget konkurrencedygtigt, men du har en høj kvalitetsscore, betaler du mindre end en konkurrent, der målretter mod det samme søgeord med en lavere kvalitetsscore.

Med de rette kompetencer kan du også reducere din pris pr. klik med laserskarp målretning, eller ved at forgrene dig til mindre konkurrencebetonede søgeord.

Derfor involverer vores PPC-styring en konstant optimeringsproces for at finde det perfekte niveau for din ROI.

Omkostningerne ved Google Ads varierer meget. Derfor kan vi ikke give et entydigt svar.

Da Google Ads fungerer på auktionsbasis, så afhænger prisen pr. klik på markedsprisen. På samme måde som alle andre markeder.

Det betyder dog ikke, at du skal bruge mange penge på dine Google Ads-kampagner, for at se resultater.

Det smukke ved Google Ads er, at du kan bruge så lidt eller så meget, som du vil – uden at overskride budgettet. Derudover kan den rigtige partner (det kunne være os!) hjælpe dig med at identificere de mest effektive søgeord, optimere dine kampagner, og finjustere dine landingssider for at sænke din pris per konvertering og forbedre dit afkast af annonceudgifter.

Hvis du gerne vil vide mere, er du altid velkommen til at kontakte os herunder: